اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم بازگشت به ارزش‌های دوران دفاع مقدس

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اشرافی‌گری وجود نداشت، گفت: باید همان فرهنگ ایثار، ساده زیستی و تعاون را اکنون نیز در جامعه پیاده کنیم.

لزوم بازگشت به ارزش‌های دوران دفاع مقدس

پیغام فتح| قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرکرد با اشاره به هفته دفاع مقدس و نقش مردم در جنگ گفت: اگر مردم فعالانه در جنگ 8 ساله دفاع مقدس حضور نداشتند، ایران در جنگ پیروز نمی‌شد. ما پیروزی در جنگ را مدیون مردم هستیم که شامل حال عموم مردم، بسیج، سپاه و ... می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه افتخار پیروزی در جنگ دفاع مقدس برای مردم است، ادامه داد: مسؤولان زمان جنگ نیز واقعا همکاری می‌کردند اما نه به اندازه مردم و قشر عادی و مستضعف، این است که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به درستی به نسل جوان انتقال نیافت و حق مطلب ادا نشد.

وی ادامه داد: همان روحیه انقلابی دهه‌های پنجاه و شصت نیز امروز هم در بین جوانان کشور وجود دارد و اگر امروز هم خطری کشور را تهدید کند جوانان امروزی مجددا حماسه آفرینی خواهند کرد.

حمزه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اشرافی‌گری وجود نداشت، تصریح کرد: در آن دوران، ساده زیستی، از خود گذشتگی، برادری، وحدت و ایثار بود، ما باید همان فرهنگ را اکنون نیز در جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/68031/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول