اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بررسی طرح حمایت از جانبازان زیر ۲۵ درصد در مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از طرح جدیدی برای حمایت از جانبازان زیر ۲۵ درصد خبر داد.

بررسی طرح حمایت از جانبازان زیر ۲۵ درصد در مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در حاشیه برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه جانبازان زیر ۲۵ درصد با گذشت سال‌های زیادی از دفاع مقدس دچار کهولت سن شده‌اند و نیاز به خدمات بیشتری دارند، یک طرح جدید برای حمایت از این عزیزان در مجلس در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: از دو هفته قبل در حال بررسی این طرح برای حمایت‌های درمانی و مالی برای جانبازان زیر ۲۵ درصد هستیم، تلاش می‌کنیم تا اعتبارات آن را تهیه کنیم و یک مصوبه در این خصوص داشته باشیم.

پژمانفر افزود: لازم است جانبازان زیر ۲۵ درصد نیز مانند جانبازان بالای ۲۵ درصد، پایه حقوق ثابتی داشته باشند و در این طرح به این مسئله هم رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت و تاثیر برگزاری نمایشگاه‌هایی برای پاسداشت دفاع مقدس اینگونه سخن گفت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها بسیار ضروری است و باعث می‌شود افرادی که در کوچه پس کوچه‌های دنیا ارزش‌ها و داشته‌های خود را فراموش کرده‌اند، اینجا به خود آیند و با روحیه‌ای قوی پیش بروند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول