اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

کاخ ریاست‌جمهور روسیه نامزد شدن «ولادیمیر پوتین» برای دریافت جایزه صلح نوبل را تایید کرد اما درباره علت انتخاب وی چیزی عنوان نکرد.

پوتین نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ کرملین روز پنجشنبه تایید کرد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده است. این نامزدی از سوی گروهی از شخصیت‌های عمومی روسیه با پیشگامی «سرگئی کمکوف»، نویسنده روس انجام شده و برای کمیته ۵ نفره داوری این جایزه در نروژ ارسال شده است. اما هنوز مشخص نشده که دلیل این انتخاب چه بوده است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، «دیمتری پسکوف» سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت دولت روسیه نقشی در این نامزدی نداشته است.

پسکوف با اشاره به به کمکوف گفت: همه می‌دانید که افراد کاملاً متفاوتی برای این جایزه نامزد می‌شوند. این ابتکار عمل کسانی است که (پیشنهاد) نامزدی را ارسال می‌کنند. در این مورد نویسنده مذکور [نامزدی را ارائه کرده است]. اگر این تصمیم  گرفته شود [جایزه داده شود] که عالی اگر هم نه که مسئله‌ای نیست.

پیش از این فاکس نیوز ادعا کرد رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل میانجی‌گری برای حصول توافق عادی‌سازی روابط بین امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، نامزد جایزه صلح نوبل شده است.

این در حالی است که شهرهای آمریکا در اعتراض به بی‌عدالتی و اظهارات نژادپرستانه رئیس‌جمهور این کشور در آتش خشم معترضان می‌سوزد و دور جدیدی از این اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا آغاز شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول