اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حرکت کاروان خودرویی دفاع مقدس در شاهرود+ تصاویر

کاروان خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان شاهرود در گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس به حرکت درآمد.

حرکت کاروان خودرویی دفاع مقدس در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز در گرامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس و به همت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود، کاروان خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان شاهرود با مشارکت سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان در این شهر به حرکت درآمد.

این کاروان از گلزار شهدای محله باغزندان شاهرود حرکت خود را آغاز کردند و با طی مسیرهای مشخص‌شده در شهر، در گلزار شهدای شاهرود حاضر شدند و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدیدعهد و پیمان کردند.

در حاشیه این برنامه، نمایش خیابانی با اجرای گروه سرود پایگاه‌های شهید رجایی و عاشقان ولایت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و علی بن ابیطالب (ع) در میدان امام خمینی (ره) با حضور مسؤولان شهرستان اجرا شد.

این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مخابره پیغام فتح دوران جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول