اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آقای نوبخت؛ وعده کمک به سیل‌زدگان ایلام چه شد؟/ مجلسی‌ها مراقب رشوه خودروسازان و بانک‌ها باشند

امام جمعه شهرستان مهران گفت: وعده‌های آقای نوبخت در خصوص کمک بلاعوض به سیل زدگان کماکان روی هواست؛ وی باید در میان مردم ایلام حضور یابد و دغدغه‌های آنان را بشنود.

آقای نوبخت؛ وعده کمک به سیل‌زدگان ایلام چه شد؟/ مجلسی‌ها مراقب رشوه خودروسازان و بانک‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به ایلام، اظهار داشت: آقای نوبخت چرا در بین مردم و یا حداقل تعداد محدودی از اقشار مختلف مردم نمی‌آیید؟ چرا حرف‌های اقشار مستضعف و مشکلات آنها را نمی‌شنوید؟ حضور بین مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدودی از مردم چه ایرادی دارد؟ چرا از مردم فراری هستید؟

وی افزود: آقای نوبخت یکی از مشکلات مردم مهران مساله برق است، مهران گرچه گرمسیر است اما در تخفیف تعرفه آن به جای 9 ماه، متاسفانه 6 ماه لحاظ شده است همینطور شما در سال 98 به مردم آسیب‌دیده از سیل وعده دادید که کمک بلاعوض کنید و این کمک هنوز به دست مردم مهران نرسیده است.

امام جمعه مهران ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مردم مهران بیکاری است. همین شرکت‌های نفتی موجود در مهران اگر ملزم شوند غیر بومی استخدام نکنند نه تنها هیچ بیکاری در مهران نخواهیم داشت بلکه هیچ بیکاری در استان نیز به چشم نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: ویژه خواری زیبنده مسئولین کشور نیست و تمام امتیازات به ناحقی که به مسئولین داده شده است باید حذف شود. اسلام حتی در غذا خوردن مسئولین ویژه خواری را ممنوع کرده است؛ اگر نمایندگان مجلس از حقوق و مزایای ویژه بهرمند شوند دیگر نمی‌توانند از حقوق ملت دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان مهران خاطرنشان کرد: بنده همان ابتدا در ابتدای تشکیل مجلس جدید تذکر دادم که نمایندگان مجلس، آلوده به رشوه شرکت‌های خودروسازی و بانک‌ها به عناوین مختلف، نشوند؛ نماینده‌ای که ماشین نصف قیمت با اقساط ماهیانه و بدون سود دریافت می‌کند چگونه می‌خواهد در مقابل گرانی خودرو از مردم دفاع کند؟

انتهای پیام/9708/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول