اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حمله به کلیت مجلس تازه‌کار عادلانه نیست/انتخابات 1400 هدف قرار گرفته است

امام جمعه چرام گفت: حمله و هجمه به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست.

حمله به کلیت مجلس تازه‌کار عادلانه نیست/انتخابات 1400 هدف قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حمله و هجمه  به کلیت مجلس تازه کار انقلابی؛ عادلانه نیست، اظهار کرد: اشکالات بر هر مجموعه ای را باید منصفانه نگاه ، نقد و بررسی کرد، هدف از تخریب مجلس عوامل متعددی دارد.

خطیب جمعه چرام با اشاره به این مطلب که هدف جریان تحریف و غرب گرا ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است،گفت: قصد جریانات ضد انقلاب این است، به مردم القاء کنند؛ جریان انقلابی نمی تواند مشکلات اقتصادی را رفع کند و باید غرب ، آمریکا و جریانات غرب گرا سکان امور را به دست گیرند و دهها برابر خسارت بیشر به معیشت و اقتصاد وارد کنند.

وی افزود: مهار تورم و ارزشمند کردن ارزش پول ملی وظیفه قوه مجریه و ریاست محترم جمهور است، آن طور که در تبلیغات ریاست جمهوری این وعده ها را داد،
مشکلات تورمی و بد معیشتی، نتیجه عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت است باید از آن ها مطالبه گر باشیم به جای آن مجلس را متهم کردن، جای شهید و جلاد را عوض کردن است.

حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: جریانات غرب گرا ریاست جمهوری آینده را نشانه گرفته اند که با لشکر سلبریتی های بی‌درد، و موج سواری بر احساسات ،جریان های غیر انقلابی سکان را به دست گیرند و شاهد این وضعیت بد اقتصادی موجود باشیم و هدف نهایی آن مردم را مقابل نظام اسلامی قرار دادن است.

وی ابراز کرد: چند پیشنهاد به مجلس انقلابی داریم و آن اینکه با مردم در کنار مردم بودن و واقعیات را بیان کردن، سبب آگاهی و آرامش مردم خواهد شد، سفر دکتر قالیباف به خوزستان و درد مردم را دیدن و شنیدن از اقدامات خوب بود.

امام جمعه چرام تصریح کرد: قوانین فساد زایی که باعث قطع دستان خائنین می شود تصویب و پیگیری شود، از امتیازهایی که توسط نهاد ها و ارگان ها در مجالس قبلی به نمایندگان عطا می کردند خودداری کنند تا باعث نا امیدی مردم نشود و مردم نمایندگان را از جنس خودشان بدانند.

وی خاطرنشان کرد: به جای وقت صرف کردن در عزل و نصب هایی که تاثیر در بهتر شدن وضعیت معیشتی مردم ندارد به فکر اصلاح ساختار اقتصادی مثل حذف دلار از معامله در صادرات، جلسات کمیسیون های مجلس با تیم اقتصادی دولت برای رفع مشکلات معیشتی موجود باشند تا مردم زندگی عزت مندانه داشته باشند، قطعا مردم تحت فشار شدید اقتصادی هستند اما این وضعیت قابل حل شدن است.
حجت الاسلام افشار، گفت: باید تلاش شبانه روزی مجلس،دولت و قوه قضاییه را در این روزها شاهد باشیم هرگونه کم توجهی باعث فشار بیشتر بر مردم و کوچک شدن سفره معیشتی آنها خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول