اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اگر غلطی از آمریکا سربزند پایگاه‌های نظامی‌ او را نابود خواهیم کرد

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ملت ما متحد، بیدار و هوشیار در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی می‌کند، گفت: اگر غلطی از آمریکا سر بزند همه پایگاه‌های نظامی او در منطقه را نابود خواهیم کرد.

اگر غلطی از آمریکا سربزند پایگاه‌های نظامی‌ او را نابود خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع از ارزش‌ها، شرف، آزادی و ازادگی غیرت ایرانی و اسلامی را به همه حماسه‌سازان و مدافعان وطن تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه دهدشت در تشریح اهداف دشمن برای جنگ‌افروزی علیه کشورمان تصریح کرد: اولین هدف دشمنان در هم کوبیدن نظام اسلامی بود آنها نمی‌خواستند نظامی به اسم اسلام با این استقامت حاصل شود.

وحدانی‌فر اضافه کرد:استکبار جهانی با هدف انتقام از نظام اسلامی با ابزار قرار دادن صدام و حزب بعث به مقابله با جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: امام با درک عمق مسئله با کیاست و مدیریت پیامبر گونه خود تنها راه مقابله را بسیج همه ملت و در صحنه بودن آنها دانست و مهمترین نقش را در پیروزی جبهه حق علیه باطل ایفا کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل استکبار جهانی برکاتی داشت، افزود: اولین مسئله پیروزی جمهوری اسلامی و شکست هیمنه استکبار بود.

وی ادامه داد: امروز هم دشمن باید متوجه باشد هم امریکا هم رژیم غاصب و هم گاوهای شیرده‌اش بدانند ایران از اوایل انقلاب قویتر، پایدارتر و با صلابت‌تر است هر دستی به سمت ایران عزیز بیاید قطع خواهد شد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:به آقای ترامپ قمارباز عرض می‌کنم ملت ما ملت امام حسین است جمهوری اسلامی در اوج عزت و استقلال قرار دارد
اکر از امریکا غلطی سر برند همه پایگاه‌های نظامی او را در منطقه نابود خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به برخی از نوکران منطقه‌ای هم می گوییم«ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...» این کارها به شما نیامده است شما کشور میکروسکوپی لیاقت گاو شیرده ترامپ هستید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به شجاعت و ایثار ملت ایران گفت: ما هنوز انتقام سردار سلیمانی را نگرفتیم منتظر فرصت هستیم انتقامی خواهیم گرفت که جهان خیره شود و تحلیل گران نتوانند تحلیل کنند.

وحدانی‌فردر خصوص مکانیزم ماشه گفت: چیزی برای تحریم کردن ندارند روباه بازی اروپا هم به جایی نمی‌رسد جامعه ما متحد، هوشیار و بیدار است می داند چکار کند مسوولان بهترین تدابیر را در مقابل دشمن اتخاذ خواهند کرد.

امام جمعه دهدشت روز ناشنوایان را یادآور شد و تصریح کرد: قشر ناشنوایان دارای محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی هستند مورد بی مهری قرار دارند انتظار می‌رود مسؤولان استان به مشکل مسکن، مسائل تربیتی و معیشتی ناشنوایان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول