اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های ایلام اختصاص یافت

معاون رئیس جمهور، گفت: ۳۷۳ میلیارد تومان جهت اتمام ۳٠ طرح در این استان تخصیص یافته که به واسطه بهره برداری این طرح‌ها ۳ هزار ۵٠۹ شغل در این استان ایجاد می‌شود.

۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های ایلام اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و معاون برنامه و بودجه کشور ظهر امروز جمعه در نشست مشترک اعضای شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: مردم ایلام در دفاع از مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی حماسه‌های به یاد ماندنی ثبت کردند و وظیفه امروز ما رفع مشکلات این شهر مرزی است.

وی افزود: بودجه کشور به واسطه تحریم ها به پایین‌ترین نرخ خود در چندسال گذشته رسیده است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: ۲۳ طرح  در استان وجود دارد که ۱۳ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای اتمام آن‌ها نیاز است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

نوبخت ادامه داد: پاسخ تحریم از سوی رهبر معظم انقلاب، جهش تولید است و این امر مهم باید در اولویت برنامه‌ای مدیران قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۷۳ میلیارد تومان جهت اتمام ۳٠ طرح در این استان تخصیص یافته که به واسطه بهره برداری این طرح‌ها ۳ هزار ۵٠۹ شغل در  این استان ایجاد می‌شود.

در پایان این نشست تفاهم نامه جهش تولید به امضای محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام رسید.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول