اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دفاع مقدس درس عبرتی برای دشمنان جمهوری اسلامی باشد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دشمنان از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا نظام را به زانو درآورند اما نمی‌توانند، چرا که دوران دفاع مقدس به دشمنان درس عبرتی داد که با ملت عظیم و شجاع ایران جنگ کردن سخت است.

دفاع مقدس درس عبرتی برای دشمنان جمهوری اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با بیان اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اظهار کرد: مردم شهرستان گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه شرکت کنند.

امام‌جمعه گلپایگان تصریح کرد: ممکن است تا یکسال دیگر بیماری کرونا باشد که در این صورت نمی‌توان نماز جمعه را تعطیل کرد، طبق شرع نماز جمعه را می‌توان با پنج نفر برگزار کرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و اینکه مقاومت شکوهمندانه رزمندگان در تاریخ کشور ثبت شد، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان جان خود را برای دفاع از کشور نثار کردند و امروز ملت ما مدیون شهدا و ایثارگران باید باشند.

کرامتی افزود: اگر دفاع جانانه و استقامت پایدار رزمندگان نبود امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود چون دشمن تا به دندان مسلح با آن آرایش سیاسی وارد جنگ با ما شد و رجز خوانی می‌کرد که یک هفته‌ای ایران را تصاحب خواهد کرد اما با مقاومت ملت ایران و رشادت رزمندگان پیروز شدیم.

امام‌جمعه گلپایگان  تصرح کرد: دشمنان از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا نظام را به زانو درآورند اما نمی‌توانند چون دوران دفاع مقدس به دشمنان درس عبرت داد که با ملت عظیم و شجاع ایران جنگ کردن سخت است با اینکه امروز شرایط با دروان جنگ تحمیلی تفاوت دارد چون تجهیزات مدرن جنگی و موشک‌هایی که خطا نمی‌رود و زیردریایی‌‌‌های ساخت دست مهندسان ایران و بخش‌های دیگر نظامی را دائمأ رصد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع یک میلیون پیشکسوت دروان دفاع مقدس که تأکید کردند مراقب تحریف‌های که تاریخ دفاع مقدس را تهدید می‌کند باشید، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطراتی دارند که به هر شیوه‌ای می‌تواند نقل و بیان شود تا نسل جوان با دوران عزت آفرین دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول