اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پذیرش ۳۰۷ مقاله در همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای

دبیر علمی نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای از پذیرش قطعی 307 مقاله پس از بررسی کمیته داوری خبر داد.

پذیرش ۳۰۷ مقاله در همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالغنی رستگار عصر امروز در خصوص نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای که به همت دانشگاه گنبد کاووس دانشکده علوم انسانی آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: استقبال خیلی خوبی برای ارسال مقاله به دبیرخانه همایش صورت گرفت و در مجموع ۳۶۵ مقاله به دبیرخانه ارسال شد و 307 مقاله پس از داوری مورد پذیرش قطعی قرار گرفت.

 

وی استفاده از روش‌های کاربردی و روزآمد را از مهمترین مولفه‌های علم مدیریت خواند و تصریح کرد: علم مدیریت همیشه به دنبال شناسایی و به کارگیری روش‌های نوین و کارآمد در اداره سازما‌ن‌ها و جوامع بوده است.

دبیر علمی این همایش بیان کرد: در این مسیر با توجه به ماهیت چند بعدی و میان‌رشته‌ای بودن علم مدیریت همیشه قائل به استفاده هوشمندانه از ظرفیت سایر علوم مرتبط بوده است.

رستگار یکی از اهداف برگزاری این همایش را پاسخگویی به نیازهای متنوع و متغیر جامعه هدف دانست و ابراز کرد: در راستای پاسخ به نیازهای مخاطب که امروزه در اداره سازما‌ن‌ها و جوامع با آن مواجه هستیم باید بتوانیم به دنبال شناسایی و ارائه دستاوردهای نوین در این حوزه باشیم.

 

وی گفت: با این هدف ما محورهای همایش را در حوز‌ه‌های پنجگانه رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات رفتار سازمانی، مطالعات پولی و مالی، مطالعات مربوط به حوزه صنعت بیمه، در حوزه بهینه‌سازی تصمیمات سازمانی و نهایتاً تحقیقات کاربردی که می‌توانند مکمل این حوزه‌ها باشند قرار داریم.

 

دبیر علمی نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای بیان کرد: پس از بررسی کمیته داوری ۳۰۷ مقاله مورد پذیرش قطعی قرار گرفت که در مجموعه مقالات این همایش چاپ و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و سیویلیکا نمایه خواهد شد.

رستگار با اشاره به اینکه مقالات به دو شکل فارسی و لاتین در این همایش مورد پذیرش قرار گرفت، گفت: مقالات بسیاری به شکل فارسی و لاتین به همایش ارسال شد که این مهم رویکرد و نگاه ما را در پذیرش مقالات با سطح بالا منعکس می‌کرد.

 

وی در خصوص مهمترین نتایج و دستاوردهای این همایش ابراز کرد: معرفی، جمع آوری و ارائه تحقیقات نوین در حوزه مدیریت از سوی دانشگاه گنبد کاووس دانشکده علوم انسانی آزادشهر که متولی رشته‌های مدیریت در این دانشگاه است جزو یکی از نتایج همایش بود.

دبیر علمی نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای؛ نشان دادن ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه را از دیگر نتایج برگزاری این همایش برشمرد و گفت: قابلیت برگزاری چنین همایش‌های علمی در سطح کشور قطعاً یک امتیاز مثبت و در حقیقت ورود به عرصه دانشگاه‌های مطرح در این حوزه بود.

 

رستگار ادامه داد: در بخش صنعت حامیان خیلی خوبی در این همایش داشتیم که نتایج این تحقیقات و پژوهش به صورت کاربردی قابلیت استفاده در سازمان‌های مختلف را خواهد داشت.

وی اظهار کرد: آشنایی با آخرین دستاوردهای مطالعاتی در حوزه مدیریت و تاثیر آنها در بهره‌وری سازمان‌ها و همچنین ارائه قابلیت‌های علمی و آکادمیک در استان گلستان از سوی دانشگاه گنبد کاووس دانشکده علوم انسانی آزادشهر از دستاوردهای این همایش بود.

دبیر علمی نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای ضمن قدردانی از مسوولان برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد دانشجویان، اساتید و سازمان‌ها بتوانند از نتایج این همایش و مقالات ارسال شده و پژوهش‌های کاربردی بهره‌مند شوند.

 

به گزارش فارس؛ خدیجه آقایی و راحله خاندوزی دبیران اجرایی نخستین همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته‌ای بودند.

محمدعلی بابایی دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا از اساتید برجسته کشور سخنران کلیدی این همایش با موضوع رویکردهای نوین در توسعه رهبری سازمان‌ها بود.

در این همایش ۱۲ مقاله منتخب در قالب سخنرانی ارائه شد، که این مقالات از سطح کشور و از دانشگاه‌های مختلف از بین اساتید فعال و پژوهشگر و همچنین دانشجویان محقق انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول