اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازار دائم‌التعطیل سی‌سخت و سردرگمی توریست و گردشگر+فیلم

در شهر توریستی سی‌سخت که خواه ناخواه همیشه پذیرای مسافر و گردشگر است در روزهای تعطیل و پنحشنبه و جمعه‌ها گوشت و مرغی وجود ندارد.

بازار دائم‌التعطیل سی‌سخت و سردرگمی توریست و گردشگر+فیلم

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی-وقتی نامی از شهر توریستی به میان می‌آید باید از جمیع جهات آمادگی برای پذیرایی از مسافر و گردشگر و توریست را داشته باشد.

شهر توریستی از هر لحاظ باید زیر ساخت های لازم را جهت جذب توریست و مسافر دارا باشد.

شهر توریستی سی‌سخت نگین انگشتری جنوب کشور با آب و هوای دل انگیز،طبیعت بکر و زیبا، باغات میوه، چشمه ساران، قله‌های سر به فلک کشیده و مردمی آرام و مهمان‌نواز همه ساله در فصل بهار و تابستان و البته زمستان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافرانی است که از سراسر کشور به این شهر توریستی و زیبا سفر می کنند.

 وقتی مسافری  از هر نقطه‌ای از کشور برای گردش و تفریح وارد شهری می شود باید زیر ساخت های لازم از جمله خرید مایحتاج لازم برای اقامت، محل مناسب برای اسکان و تفرجگاه را داشته باشد تا بتواند خاطره ای خوش از آن شهر داشته باشد.

شهرتوریستی سی‌سخت، با این همه جاذبه گردشگری و آب و هوای مطبوعی که دارد متاسفانه بارها مشاهده شده که مسافران در شهر سی سخت سرگردان به دنبال گوشت، مرغ و نان هستند که این زیبنده شهری مثل سی‌سخت که عنوان شهر توریستی را یدک می‌کشد به هیچ وجه نیست.

مسؤولان مربوطه باید فکری به این حال و روز و اوضاع به هم ریخته بازار سی‌سخت داشته باشند.

بازار دائم‌التعطیل سی‌سخت

به گزارش فارس، موضوعی دیگر که در  شهر گردشگری سی‌سخت به آن پرداخته نشده، اداره صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان تا کنون اقدام مفید و ان چنانی که در خور شأن یک شهر گردشگرپذیر باشد در سی‌سخت انجام نداده و زیرساخت‌های اصلی گردشگری را که لازمه یک شهر گردشگر پذیر بوده اجرایی نکرده است.

گفتنی است که این همه گردشگر و توریست که سالانه وارد شهر سی‌سخت می‌شوند فقط و فقط به واسطه جاذبه‌های طبیعی و مناطق بکر و سرسبز و چشمه‌های جوشانی است که در این شهر و اطراف آن وجود دارد در حالی که دستگاه‌های مرتبط و متولیان امر نقش آن چنانی در جذب گردشگر شهر ندارند.

بارها بوده که مسؤولان متولی به شهر سی سخت سفر کرده و تنها وعده توخالی داده‌اند وهرگز به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند 

نمایی از بازار همیشه تعطیل شهر توریستی!!

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول