اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برای عبور از گردنه‌های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: قطعا؛ برای گذر از مشکلات باید فرهنگ و تفکر انقلابی در مسئولان نهادینه شود؛ چرا که با این مسئله بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهند شد.

برای عبور از گردنه‌های بحرانی نیازمند مسئولانی با تفکرات انقلابی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی، با اشاره به اینکه تفکر انقلابی می‌تواند راهگشای مشکلات باشد، اظهار داشت: قطعا؛ تفکر انقلابی برگرفته از آموزهای دینی و اسلامی ما بوده؛ زیرا این تفکر به دنبال مبارزه با ظلم، ستمگری و بنیان‌های استعماری و استثماری است.

وی در ادامه افزود: تفکر انقلابی در جهت دفاع از محرومان و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد و اگر این روحیه در مسئولان وجود داشته باشد بدون شک بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد؛ چرا که مردم با همین روحیه انقلابی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند و ما را در برابر دشمن بعثی پیروز کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: مسئولانی که تفکرات انقلابی داشته باشند هیچ‌گاه نگاه خود را برای حل مشکلات به بیرون و غرب معطوف نخواهند کرد و همه فکر و ذکر خود را به کار می‌گیرند تا ظرفیت‌های داخلی را در جهت پیشبرد اهداف کشور فعال کنند.

 این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای عبور از گردنه‌های بسیار سخت و همچنین اجرای عدالت باید روحیه انقلابی در مسئولان نهادینه شود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول