اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد امام جمعه فارسان از تولد فرزند یکی از مدیران در امریکا

امام جمعه فارسان با اشاره به جنایات امریکا علیه مردم ایران، گفت: اما با همه این خباثت‌هایی که می‌بینیم، برخی از مدیران اسباب به دنیا آمدن فرزندان خود را در آمریکا فراهم می‌کنند که در فرصتی لازم است این موضوع بررسی شود.

انتقاد امام جمعه فارسان از تولد فرزند یکی از مدیران در امریکا

حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: اکنون که ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری نماز جمعه در شهرستان فارسان شده مواردی را از این طریق با مردم در میان خواهم گذاشت.

امام جمعه فارسان با اشاره به برخی از بدعهدی‌های امریکا با جمهوری اسلامی، ادامه داد: امروز آمریکا کاملاً منزوی‌شده و جایگاه گذشته را ندارد و امیدداشتن به او برای برون‌رفت از مشکلات، بی‌خردی است؛ ایالات متحده که یک روزی تابستان داغ را برای ما طراحی می‌کرد، امروز درگیری‌های داخلی شدیدی دارند و احتمالا باید منتظر زمستانی داغ بعد از انتخابات‌شان باشند.

وی با اشاره به مکانیزن ماشه نیز تبیین کرد: مکانیزمی هم که دنبال بودند تا ما را زمین‌گیر کنند، برای آنان از اول شکست‌خورده بود و برای ما هم خوشحالی ندارد چون از اساس تحریمی از بین نرفته بود که بخواهد برگردد وقتی آمریکا از برجام خارج شد بر ایران چند برابر فشار آوردند، و همه تحریم‌های گذشته چه بانکی چه داروئی چه نفتی را برعلیه ایران اعمال کردند.

امام جمعه فارسان خطاب به سیاست‌مداران وزارت خارجه هشدار داد: آقایان هوشیار باشید امروز اعتماد به اروپا از اعتماد به غرب خطرناک‌تر است، اگر اشتباه کنید، اروپا ماشه را می‌چکاند؛ به فکر تأمین منافع ملی باشید به‌جای دویدن به دنبال سیاستمداران کشورها، آن پنج گام که برای کاهش تعهدات اعلام‌شده بود را قاطعانه عملیاتی کنید و نتیجه‌اش را به مردم گزارش کنید.

وی با اشاره به برخی از جنایات امریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: اما با همه این خباثت‌هایی که می‌بینیم و دشمنی صریح امریکا، برخی از مدیران اسباب به دنیا آمدن فرزندان خود را در آمریکا فراهم می‌کنند که در فرصتی لازم است این موضوع بررسی شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول