اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی مانند شهدا می‌توان کشور را درست کرد.

حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، مهدی سعادتی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان نظامی، انتظامی، سیاسی و اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه باید گنجینه بزرگ 8 سال دفاع مقدس را استخراج کند، اظهار کرد: اگر کربلا یک روز بود و 1400 سال آثار آن به طور مداوم استخراج و بیان می‌شود و اثرات آن را مشاهده می‌کنیم، کربلای ایران در راستای کربلای امام حسین (ع) هشت سال بود و نباید هیچ‌گاه شهدا از یاد و خاطره ما بروند و همیشه اسوه، الگو و محور ما بوده‌اند و هستند.

وی افزود: دشمن به دنبال آن بود تا صدای اسلام‌خواهی ملت ما را خاموش کنند و در هم بشکنند و برای آنها فرقی نمی‌کرد چند میلیون نفر را به شهادت برسانند و دیدید که در 8 دفاع مقدس، ناجوانمردانه‌ترین و نابرابرترین عملیات‌ها را انجام دادند ولی با این وجود، مردم خودشان را پیدا کردند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درس‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس گرفتیم و خواهیم گرفت و تداوم دارد درس‌های ایستادگی، مقاومت، وحدت، انسجام، کار، تلاش و فرهنگ جهادی، بسیجی و ولایی است.

وی با اشاره به اینکه بار مسؤولیتی که مردم بر دوش ما به عنوان نماینده مجلس گذاشتند، ابراز کرد: واقعاً ما امروز از حال و روزی که شما مردم دارید ناراحت هستیم و فضای فعلی در خور شأن ملت ما نیست.

سعادتی گفت: مجلس شب و روز ندارد و برای حل مشکلات تلاش مداوم دارد و هر چند باید انشاله در سال 1400 یک اتفاق مبارکی بیفتد تا همه قوا همسو در راستای خدمت به مردم خدمت کنند.

وی با تأکید بر اینکه با مدیریت جهادی و انقلابی مانند شهدا می‌توان کشور را درست کرد، اذعان کرد: این وضعیت گرانی‌ها، ارزاق، مسکن و خودروی مردم چه نوع اداره کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران عنوان کرد: نزدیک به 40 موضوع مهم را در دستور کار مجلس داریم و خوشبختانه در همین دولت نیز کسانی هستند که همراهی و کمک می‌کنند و به خودشان باید بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما سیلی محکمی خوردند و دستاورد چهل سال مقاومت و ایستادگی فراوان و بزرگ است.

سعادتی گفت: ترامپ در انتخابات آمریکا چه انتخاب بشود یا نشود، هیچ گاه نباید خودمان را به خاطر اینها معطل ‌کنیم بلکه ما باید مسیر خودمان را ادامه بدهیم و باید این راه را با قدرت و اقتدار طی کرد.

انتهای پیام / 86019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول