اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری سنندج شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد/امنیت پایدار کشور از برکت خون شهداست

شهردار سنندج گفت: با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شهرداری سنندج شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد.

شهرداری سنندج شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد/امنیت پایدار کشور از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری سنندج که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: رشادت‌های مردم کردستان در ایام هشت سال دفاع مقدس موجب شد که یک وجب از خاک این دیار به دست دشمنان نیفتد و ایثار و رشادت مردمان کردستان در این ایام غیر قابل توصیف است.

 شهردار سنندج خاطرنشان کرد: همه مسئولان به هر اندازه به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم باز هم نمی‌توانیم گوشه‌ای از زحمات و از خودگذشتگی آنان را جبران کنیم.

صیدی با بیان اینکه امنیت امروزه کشور به ویژه در مناطق مرزی و منطقه مرزی کردستان مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و جوانمردی‌های جانبازان دانست و گفت: همه ما مدیون شهدا و جانبازان و خانواده آنها هستیم.

وی افزود: رشادت‌های مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس که ایثارگونه در مقابل دشمن ایستادگی کردند غیر قابل  توصیف است.

وی عنوان کرد: در حال حاضرهم کشور در حال جنگ است، جنگ نابرابر اقتصادی که تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان ایران اسلامی موجب بوجود آوردن شرایط سخت اقتصادی شده است.

شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط و در مقایسه با دیگر شهرداری‌های سطح کشور و ادوار گذشته نیز این شهرداری شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد که این جز با تلاش و زحمت همکاران و یاری مسئولان استانی امکان پذیر نبود.

صیدی تصریح کرد: در این دوره در تمام سطح شهر به صورت متوازن و عادلانه خدمات مختلف انجام شده است و سعی بر آن بوده که تفاوتی قائل نشویم که همین امر موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین افزایش سطح توقعات شده که با توکل بر خدا در راستای تحقق خدمات‌رسانی شایسته به آنان باید تمام توان خود را همچنان بکار ببندیم.

در پایان این مراسم از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری سنندج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول