اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احداث ۳ گرمخانه جدید در پایتخت تا اردیبهشت ۱۴۰۰

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از انجام برنامه‌ریزی جهت احداث و بهره‌برداری از ۳ گرمخانه جدید در پایتخت خبر داد.

احداث ۳ گرمخانه جدید در پایتخت تا اردیبهشت ۱۴۰۰

سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام ساخت 5 گرمخانه فرامنطقه‌ای در پایتخت اظهار داشت: ساخت این 5 گرمخانه بر اساس مصوبه شورا در افق برنامه سوم توسعه شهر تهران قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه بودجه، ساخت ۳ گرمخانه در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته است. یکی از این گرمخانه‌ها در منطقه 4 و دیگری در منطقه 16 ساخته خواهد شد. همچنین گرمخانه دیگری در پهنه شرق و یا جنوب غرب در حال جانمایی است. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: گرمخانه منطقه 4 که تحویل زمین آن در حال حاضر از شهرداری منطقه مربوطه انجام گرفته مربوط به مردان است و ظرفیتی حدود 300 نفر خواهد داشت.همچنین گرمخانه منطقه 16 برای زنان اختصاص می‌یابد و ظرفیتی حدود 150 نفر برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: ساخت گرمخانه‌های جدید با در نظر گرفتن ملاحظات فرهنگی، اجتماعی مناطق مربوطه انجام می‌گیرد و تلاش داریم که گرمخانه منطقه 4 کلنگ‌زنی آن قبل از ماه آبان انجام گیرد ولی برای منطقه 16 جهت تأمین زمین هنوز به توافق نرسیده‌ایم. در خصوص گرمخانه سوم هم در پهنه‌های جنوب غربی و شرق زمین‌هایی پیشنهاد شده که امیدواریم طی چند هفته آتی نهایی شود.

وی بیان داشت: در تلاشیم که تا پایان فصل بودجه 99 که همان اردیبهشت 1400 است گرمخانه‌های فرامنطقه ای (جنرال) مورد اشاره به بهره برداری برسند.

حسینی افزود: شورای شهر و به ویژه کمیسیون فرهنگی هم در جریان تصویب بودجه در این زمینه هستند و تا کنون همواره با حساسیت و جدیت پیگیر به سرانجام رسیدن این موضوع‌ هستند و ما نیز اگر با مشکل تامین زمین مناسب مواجه نبودیم تاکنون پروژه را به شرایط مناسبی می‌رساندیم زیرا شرح خدمات و طراحی‌های لازم انجام شده، که پس از اختصاص زمین به سرعت کار احداث را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول