اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح فاز دوم فولاد کاوه با وجود تحریم‌ها یک شاهکار بود/ شکست تحریم صنعت فولاد به دست جوانان ایرانی

رییس بنیاد مستضعفان گفت: افتتاح فاز ۲ فولاد کاوه جنوب کیش، در سالروز پیروزی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان انجام شد و امروز با افتتاح این فاز، تحریم صنعت فولاد نیز به دست جوانان متخصص ایرانی شکست.

افتتاح فاز دوم فولاد کاوه با وجود تحریم‌ها یک شاهکار بود/ شکست تحریم صنعت فولاد به دست جوانان ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز فتاح صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی فاز دوم فولاد کاوه جنوب که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: فاز دوم فولاد کاوه جنوب در شرایط تحریمی و با اتکای به توان داخلی ساخته و تکمیل شد و این یک شاهکار در حوزه ایجاد زیرساخت‌های حوزه فولاد در کشور بشمار می‌رود.

وی افزود: میدان دادن به جوانان متخصص و متعهد سبب شد تا بتوانیم با خلق یک شاهکار، خط تولید فولاد از کوره تا محصول شمش را در داخل طراحی و اجرا و اکنون در فاز دوم فولادسازی کاوه جنوب شاهد به ثمر رسیدن آن و عملیاتی‌شدن آن هستیم.

 

رییس بنیاد مستضعفان با بیان این که بیش از 87 درصد از شاغلان در این مجتمع فولادی بومی هرمزگان هستند، از پیگیری‌های وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت صمت و استاندار هرمزگان در این زمینه تقدیر کرد و بیان داشت: شرکت فولاد کاوه در بورس حضور دارد و با وجود برخی نوسانات در بورس، یکی از شرکت‌هایی که پایداری خوبی در بورس داشت، همین شرکت فولاد کاوه بود و ما پیشنهاد می‌کنیم که مردم عزیز کشورمان سهام این شرکت را مورد توجه قرار دهند چرا که در فرآیند تولید و پیشرفت مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: افتتاح فاز ۲ فولاد کاوه جنوب کیش، در سالروز پیروزی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان انجام شد و امروز با افتتاح این فاز، تحریم صنعت فولاد نیز به دست جوانان متخصص ایرانی شکست.

فتاح خاطرنشان کرد: در فاز دوم این مجتمع بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که ظرفیت تولید را به 2.4 میلیون تن در سال می‌رساند.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول