اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

امیدواریم با همدلی بخش خصوصی و وزیر جدید صنعت بر مشکلات فائق آییم

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تحصیلات رزم حسینی در زمینه بازرگانی بیان داشت: امیدواریم با همدلی و همفکری با بخش خصوصی که از خصایص رزم حسینی است بر مشکلات فائق آییم.

امیدواریم با همدلی بخش خصوصی و وزیر جدید صنعت بر مشکلات فائق آییم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس غلامحسین شافعی امروز در مراسمی که با حضور وزیر پیشنهادی وزارت صنعت در جمع فعالان بخش خصوصی برگزار شد گفت: رزم حسینی آشنایی کامل با مسائل و مشکلات بخش خصوصی دارد و قرار گرفتن فردی مانند وی در راس وزارت خانه ای که سهم بزرگی در اقتصاد کشور دارد می تواند مایه امیدواری برای جبران مافات باشد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: رزم حسینی صاحب ابتکار است و ابداعات بی‌نظیری داشته بطوری که وقتی به خراسان آمد طرحی به عنوان مثلث اقتصادی ایجاد کرد و برای اولین بار این پدیده شکل گرفت که در قاعده آن فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار داشتند و اضلاع دیگر آن دولت و نهادهای حکومتی و امامان جمعه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مدیریت خراسان رضوی همواره مدیریت سختی بوده است، گفت: به معنای واقعی رزم حسینی در آنجا وفاق کامل ایجاد کرد.

وی با اشاره به تحصیلات رزم حسینی در زمینه بازرگانی بیان داشت: امیدواریم مجلس در چنین شرایطی به وی رای دهد تا با همدلی و همفکری با بخش خصوصی که از خصایص رزم حسینی است بر مشکلات فائق آییم.

شافعی با بیان اینکه رزم حسینی اشراف کامل به مسائل بخش خصوصی دارد بیان داشت: لذا  در چنین موقعیت و فضایی که بزرگترین وزارتخانه کشور که سهم بزرگ اقتصاد کشور را دارد حضور فردی باچنین خصوصیاتی مایه خوشحالی ما است. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران  اظهار داشت: رزم حسینی در مسائل داخلی استان مدیریت بدیعی را اجرا کرد که در این مدیریت تعامل و گفت‌‌‌وگو و نگاه فراجناحی و توجه به منافع ملی در صدر برنامه‌های وی قرار داشت. 

وی بیان داشت: رزم حسینی یک مدیر برنامه‌ریز بودن و آنچه به عنوان یک خلاء بزرگ در مدیریت‌های سازمانی ما در سطح کلان کشور مطرح  و مقهور مانده است هدف و برنامه است لذا امیدواریم با حضور وی این خلاء در وزارت صمت مرتفع شود. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: لذا ما امیدواریم که مجلس در چنین شرایطی و با توجه به اهمیت این وزارتخانه با رای قابل توجه رزم حسینی را در کنارمان در خصوص اداره این وزارتخانه بزرگ داشته باشیم و امیدواریم که رزم حسینی بتوانند با همدلی و همفکری با بخش خصوصی و تعامل با این بخش بر مسائل و مشکلات فائق آیند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول