اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیش از سه هزار راننده درون و برون شهری خوزستان وام کرونا دریافت کردند

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تاکنون بیش از سه هزار راننده درون و برون شهری استان وام 6 میلیون تومانی کرونا دریافت کردند.

بیش از سه هزار راننده درون و برون شهری خوزستان وام کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامباس بهرامی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 9 هزار و 960 نفر راننده درون و برون شهری استان برای دریافت وام 6 میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کردند.

وی افزود: پرونده پنج هزار و 903 نفر در حال بررسی توسط بانک‌ها است که از این تعداد تاکنون سه هزار و 814 راننده موفق به دریافت وام شدند.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه پرونده دیگر متقاضیان در مراحل اداری بانک‌ها قرار دارد عنوان کرد: سهم تسهیلات درخواستی برای 9 هزار و 960 راننده درون و برون شهری خوزستان، 597 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در حوزه ثبت نام شرکت‌های مسافربری برای دریافت وام 12 میلیونی کرونا نیز بیان کرد: این استان از 160 شرکت مسافربری برخوردار است که از این تعداد 38 شرکت با مجموع 216 نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

وی افزود: سهم شرکت‌های مسافربری استان برای دریافت وام 12 میلیونی، 25 میلیارد و 920 میلیون ریال است.​

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول