اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان گفت: باید با افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت در شهر سمنان، خدمات مطلوب‌تری را به مردم در این حوزه ارائه کرد.

لزوم افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی ظهر امروز در آیین افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والامقام اظهار کرد: از تلاش‌های سرمایه‌گذاران این جایگاه که از ابتدا به‌صورت ویژه پای کار بوده و امروز شاهد افتتاح این جایگاه هستیم، تقدیر می‌شود.

او گفت: این جایگاه مناسب با موقعیت و مکان‌یابی مطلوب در دسترس مسافران و همشهریان در ورودی غربی شهر سمنان قرار دارد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: در سال جهش تولید، راه‌اندازی این واحد در شهرستان سمنان و در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان بزرگوار امری ارزشمند است.

دانایی بیان کرد: باید تلاش داشته باشیم تا با افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت در شهر سمنان، خدمات مطلوب‌تری را به مردم در این حوزه ارائه کرده و شهروندان برای دریافت سوخت و فرآورده‌های نفتی به دلیل کمبود جایگاه، در صف قرار نگیرند.

او گفت: از شرکت پخش فراورده‌های نفتی نیز به‌واسطه پیگیری ویژه در خصوص راه‌اندازی این جایگاه تشکر دارم و با تمهیدات مناسب، شاهد راه‌اندازی و عرضه نفت گاز در این جایگاه نیز باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول