اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لاجوردی: با مشارکت مردم می‌توانیم بر تحریم‌های دشمن و ناکارآمدی مدیران فائق آییم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌همانند دوران دفاع مقدس که با مشارکت و بسیج مردمی توانستیم بر دشمن چیره شویم در شرایط فعلی نیز با مشارکت مردم می‌توانیم بر تحریم دشمنان و ناکارآمدی مدیران فائق آئیم.

لاجوردی: با مشارکت مردم می‌توانیم بر تحریم‌های دشمن و ناکارآمدی مدیران فائق آییم

زهره سادات لاجوردی نماینده  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ما در دوران دفاع مقدس با مشارکت و بسیج مردمی توانستیم در طول 8 سال جنگ تحمیلی ضمن مقاومت بر دشمن چیره شویم و او را از مرزهای کشورمان بیرون برانیم.

وی افزود‌: تجربه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که ما امروز هم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی بر مشکلات چه در بعد تحریم‌های خارجی از سوی دشمنان و چه بعد داخلی در بحث ناکارآمدی مدیران فائق آئیم.

نماینده  مردم تهران در مجلس اظهار داشت: امروز برای برون رفت از شرایط فعلی می‌توانیم از حرکت‌های جهادی اقدامات خودجوش مردمی و امثال این موارد استفاده و بر مشکلات اقتصادی موجود غلبه کنیم.

لاجوردی خاطرنشان کرد:  همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند بسیج و حضور مردم در دوران دفاع مقدس نمونه جدیدی از مشارکت مردمی بود و ما می‌توانیم برای شرایط فعلی این این حضور مردم الگوبرداری کنیم.

وی در پایان گفت:‌امیدوارم با استفاده از ظرفیت مردمی در شرایط فعلی بتوانیم در مسیر رفع مشکلات و زودن فقر از جامعه وکمک به طبقات ضعیف گام برداریم و توفیقات قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول