اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سرمربی‌گری بازیکن سابق استقلال تهران برای تیم فوتبال جوانان فجر سپاسی شیراز

از سوی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، جمال ندافی بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و برق شیراز به عنوان سرمربی تیم جوانان این باشگاه منصوب شد.

سرمربی‌گری بازیکن سابق استقلال تهران برای تیم فوتبال جوانان فجر سپاسی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به گفته روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی، جمال ندافی، سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، فجر شهید سپاسی و برق شیراز، پلی اکریل اصفهان و نساجی قائم شهر را در کارنامه دارد و همچنین او سابقه مربیگری در تیم‌های فوتبال دسته یک، دسته دوم و دسته سوم در شهرهای کشور مختلف دارد.

امیر حسین جوانی، روابط عمومی باشگاه فجر سپاسی در این باره اظهار داشت: همچنین در احکام صادره، سید علی محمد موسوی موسس باشگاه استقلال شیراز به عنوان مدیر تیم جوانان فجر و حسن رستمی هم به عنوان مدیر فنی جوانان منصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک تیم‌های امید و جوانان این باشگاه در لیگ دسته یک کشور فعالیت دارند، گفت: تیم‌های نوجوانان و نونهالان در لیگ برتر کشور هستند و تیم بزرگسالان این باشگاه هم در دسته یک شرکت دارد.

باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در سال‌های نه چندان دور به عنوان یکی از باشگاه‌های سازنده کشور محسوب می‌شد که بازیکنان زیادی را از تیم‌های فوتبال پایه روانه تیم‌های مطرح کشور و حتی تیم ملی کرد.

اما چند سالی بود که دیگر از سازندگی خبری نبود از این رو این باشگاه نیز برای استفاده از بازیکنان در تیم بزرگسلان از شهرهای دیگر بازیکن جذب می‌کرد و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه نیز دوباره به فکر قوی کردن تیم‌های پایه هستند تا از بازیکنان بومی استان نهایت بهره را ببرند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، مدت هفت سال است از لیگ برتر کشور دور است و هواداران این باشگاه امیدوار هستند در سال ۹۹ با بستن تیمی قوی، دل هواداران را با صعود به لیگ برتر شاد کنند.

تیم فجر در لیگ گذشته دسته یک کشور در فصل پیشین، شروع خوبی داشت و توانست در پایان نیم فصل در صدر جدول قرار گیرد اما در دور برگشت به دلیل مشکلات مالی و تقویت نکردن تیم نتایج خوبی نگرفت و در پایان این رقابت‌ها نیز در رده دهم جدول جای گرفت و امید هواداران به یاس تبدیل شد.

هنوز از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور، زمان برگزاری لیگ دسته یک در فصل ۹۹ مشخص نشده ضمن اینکه تکلیف تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم مشخص نیست و مسوولان این باشگاه باید هر چه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کنند تا فرصت‌ها از دست نرود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول