اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه‌شمالی انجام شد.

تغییر مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران حمید امینی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و مهدی یزدانی‌شورمستی هم به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه‌شمالی معرفی شدند.

*تکریم هنرمندان

حمید امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت لهجه و گویش مازندرانی و آیین‌ها و رسوم شهرستان سوادکوه، گفت: تکریم ارباب‌رجوع و هنرمندان در اولویت ما قرار دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه که جایگزین مهدی یزدانی‌شورمستی شد متولد روستای امیر‌کلا لفور و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی است.

وی از سال ۱۳۸۶ وارد فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ کارشناس امور مالی و همچنین از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ ریاست مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در کارنامۀ کاری خود دارد.

*داوری آثار چهارمین جشنواره «نوج»

مهدی یزدانی‌شورمستی که جای خود در رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه را به حمید امینی سپرد و سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه‌شمالی را بر عهده گرفت که به تازگی راه‌اندازی شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از همکاری و همراهی همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان سوادکوه تقدیر کرد.

سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه‌شمالی، مسؤولیت مجتمع فرهنگی و هنری غدیر، مسؤول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و ۱۸ ماه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی را در کارنامه دارد، گفت: برگزاری چهارمین جشنواره «نوج» از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار ما است که به دلیل کرونا به تأخیر افتاد و آثار ارسالی هم داوری شد.

وی با بیان اینکه مسیر فعالیت‌های ما در راستای استفاده از فضای مجازی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است، افزود: برگزاری فراخوان «۴۰ سال یادآوری مقدس دفاع» در ۱۱ بخش از برنامه‌های در حال انجام است.

یزدانی، گفت: سوادکوه در شعر بومی و محلی و موسیقی فولکلوریک دارای توانمندی‌های بزرگی است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول