اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشنهاد فرماندار بویراحمد در برخورد با رانندگان متخلف/بی‌اعتنایی به کرونا بعد از 7 ماه!

بنا به گفته فرماندار بویراحمد برخی ادارات در این شهرستان بعد از گذشت 7 ماه از شیوع بیماری کرونا همچنان بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها دارند.

پیشنهاد فرماندار بویراحمد در برخورد با رانندگان متخلف/بی‌اعتنایی به کرونا بعد از 7 ماه!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرستان بویراحمد یکی از شهرستان‌های با وضعیت قرمز در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که همچنان مردم باید بیش از گذشته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آنتی‌کرونایی را داشته باشند.

آن گونه که فرماندار بویراحمد در نشست استانی کرونا توضیح داد آمار ورودی‌ها به بیمارستان‌های این شهرستان بیشتر از آمار ترخیصی‌ها شده به نحوی که در روز گذشته به ازای 15 نفر که ترخیص شده‌اند 23 نفر در مراکز درمانی شهرستان به دلیل ابتلای به کرونا بستری شده‌ا‌ند.

به گزارش فارس، بنا به گفته فرماندار بویراحمد برخی ادارات در این شهرستان بعد از گذشت 7 ماه از شیوع بیماری کرونا همچنان بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها دارند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ستاد کرونا درخواست کرده رانندگانی که در خطوط حمل و نقل شهری و برون شهری رعایت موازین بهداشتی نمی‌کنند واضح و شفاف از سوی رسانه‌ها به مردم معرفی شوند.

کناری همچنین در طول این هفت ماه از نمونه‌گیری کلی 14 هزار نفر خبر می‌دهد که در این مدت تست کرونای 3 هزار و 450 نفر مثبت بوده و 2 هزار و 648 نفر بهبود یافته‌اند و تعداد فوتی‌های این شهرستان تا این لحظه 54 نفر است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول