اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانز هاپکینز: شمار تلفات کرونا در آمریکا از 204 هزار نفر عبور کرد

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به 204 هزار و 486 نفر افزایش یافت.

جانز هاپکینز: شمار تلفات کرونا در آمریکا از 204 هزار نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۲۰۴ هزار و ۴۹۰ مورد و شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به هفت میلیون و ۷۸ هزار و ۸۹ نفر رسید.

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را هفت میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۶۱ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۰۹ هزار و ۱۷۷ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، گزارش کرد که ایالت کالیفرنیا با ۸۰۷ هزار و ۵۷۸ مورد ابتلا و ۱۵ هزار و ۵۸۶ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۸۸ هزار و ۹۷۰ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

با اینحال، نیویورک با ۳۳ هزار و ۲۰۶ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۴۱۲ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۹۹۳ هزار و ۱۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۲ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۳۳۷ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با پنج میلیون و ۹۰۳ هزار و ۹۳۲ مورد ابتلا و ۹۳ هزار و ۳۷۹ مورد فوتی و برزیل با چهار میلیون و ۷۱۷ هزار و ۹۹۱ مورد ابتلا و ۱۴۱ هزار و ۴۰۶ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول