اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اولین مناظره انتخاباتی آمریکا چگونه برگزار می‌شود؟

با توجه به همزمانی گسترش ویروس کرونا و برپایی رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا، منابع آگاه از شرایط برگزاری اولین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد خبر‌ داده‌اند.

اولین مناظره انتخاباتی آمریکا چگونه برگزار می‌شود؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، با توجه به اینکه چهارشنبه این هفته اولین مناظره میان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «جو بایدن»، رقیب دموکرات وی برگزار می‌شود، منابع آگاه از شرایط برگزاری این مناظره با توجه به گسترش ویروس کرونا خبر داده‌اند. 

وبگاه خبری هیل به نقل از کارزار انتخاباتی این دو نامزد نوشته ترامپ و بایدن در این مناظره که قرار است در ایالت اوهایو برگزار شود، با یکدیگر دست نخواهند داد.   

این یکی از اقداماتی است که کارزار دو نامزد برای پیروی از دستور‌العمل‌های فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به دلیل شرایط کرونایی در نظر گرفته‌اند. 

به نوشته وبگاه هیل در نظر گرفته شده بود که دو نامزد با آرنج با یکدیگر دست دهند اما کارزار انتخاباتی دو نامزد، این اقدام را نیز نامناسب در نظر گرفتند. 

بر اساس گزارش‌هایی، ترامپ، بایدن و مجری شبکه خبری «فاکس نیوز» که هدایت نخستین مناظره را بر عهده دارد از ماسک استفاده نخواهند کرد. 

قرار است ترامپ در تریبون سمت راست و بایدن نیز در تریبون سمت چپ بایستد و با یکدیگر مناظره کنند. 

تماشاگران این مناظره نیز به ۷۵ الی ۸۰ نفر محدود خواهد شد و همه آنان قبل از حضور در جلسه مناظره تست کرونا خواهند داد. 

برخلاف مناظرات انتخاباتی گذشته، امسال اتاقی برای خبرنگاران به منظور مصاحبه در نظر گرفته نشده است و رسانه‌ها مجبور خواهند شد بعد از برگزاری مناظرات به صورت مجازی مصاحبه‌های خود را با جانشینان دو نامزد انجام دهند. 

طبق آخرین نظرسنجی انجام شده در سطح ملی آمریکا، جو بایدن با اختلاف ۵ درصد از دونالد ترامپ پیش افتاده است.

رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا در حالی تنگاتنگ‌تر می‌شود که نگرانی‌ها درباره واکنش ترامپ به شکست احتمالی در انتخابات در پی اظهارنظرهای وی افزایش یافته است.

ترامپ روز چهارشنبه در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا در صورت شکست در انتخابات قدرت را تحویل رئیس‌جمهور بعدی خواهد داد یا خیر، گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را] خواهیم داشت».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول