اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تکمیل هتل ورزشی یاسوج به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی 60 درصد پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر و گفت :برای تکمیل و افتتاح این پروژه به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل  هتل ورزشی یاسوج به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد‌تقی علوی از پیشرفت فیزیکی 60 درصد پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر و گفت :برای تکمیل و افتتاح این پروژه به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: کار احداث پروژه هتل ورزش شهر یاسوج در زمینی به مساحت 4600 متر مربع از سال 1386 آغاز شد.

علوی افزود: این پروژه استانی در پنج طبقه ،شامل رستوران ،خوابگاه در دو طبقه شامل 24 اتاق به تعداد 240 تخت ،8 سوئیت و سالن آمفی تئاتر در دست ساخت و احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد بیان داشت:تاکنون برای این پروژه 3 میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی هزینه شده و برای تکمیل و افتتاح آن به 5میلیارد اعتبار نیاز است.

علوی در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه هتل ورزش شهر یاسوج گفت :در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال 1400 این پروژه افتتاح خواهد شد .

وی ،نیاز جامعه ورزش استان به هتل ورزش را برای میزبانی رقابتهای کشوری مهم و ضروری دانست و تنها مشکل این استان در میزبانی رقابتهای را نبود خوابگاه عنوان و از مسولین استانی و کشوری خواست در تامین اعتبارات برای تکمیل این پروژه مساعدت کنند.
انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول