اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه موج‌سواران نوشهر: عدالت و انصاف در نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی رعایت نشد

باشگاه موج سواران نوشهر با صدور بیانیه ای دلایل کناره گیری اش را از نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام کرد.

باشگاه موج‌سواران نوشهر: عدالت و انصاف در نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی رعایت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر، به تازگی از حضور در رقابت های مرحله نیمه لیگ برتر انصراف داد.

برهمین اساس علی متاجی، مالک و مدیرعامل این باشگاه با صدور بیانیه ای به مسئول برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی دلایل این تصمیم را اعلام کرد.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، به شرح زیر است.

مسئول محترم کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور

با درود و احترام خدمت حضرتعالی و عرض خدا قوت شایسته است در خصوص انتخاب محل برگزاری مسابقات مرحله نهایی ۴ تیم صعودکننده مراتب و دلایل اعتراض و انصراف تیم موج سواران نوشهر را اعلام نمایم.

۱-مکانهای مهندسی شده و کاملا هدفمند و نخ نماشده جهت برگزاری مرحله نهایی مسابقات بدون لحاظ نمودن نظرات پیشنهادی تیم نوشهری، نشان از بی اعتنایی و عدم رعایت عدالت و انصاف ورزشی بوده و موجب کم مهری و کنار کشیدنمان از گردونه بازیها گردیده است.

۲- پیشنهاد بسیار شفاف و عدالت گونه و بی طرفانه مان مبنی بر انجام بازیها در زمین ثالث و بی طرف که موجب تشتت خاطر وخدای ناکرده حواشی غیرقابل جبران نخواهد بود، چرا براحتی و با چه اهداف و اغراضی نادیده انگاشته شده و بر طبل یکجانبه گرایی کوبیده می شود؟

۳-همانگونه که از نامش پیداست فوتبال ساحلی را می باید ترجیحا در زمین ساحلی که با اصل و ذات این رشته ورزشی جذاب و دیدنی منافات ومغایرت نداشته باشد و با حال و هوای مردم شریف و بزرگوار ساحل نشین همگن و هماهنگ باشد برگزار گردد. لذا چه اصراری برمناطق کویری و غیرساحلی و یا محل میزبان وجود دارد که خود جای تشکیک و تعمق می باشد!

۴- کادر مدیریتی و بازیکنان تیم محبوب و مردمی موج سواران با عنایت به لحاظ نمودن جمیع جهات مطروحه، و علیرغم فشار افکار عمومی و رسانه ها و جراید منطقه مبنی بر بی اعتنایی آشکار مسئولین مربوطه نسبت به مطالبات بر حق و شفاف و در چارچوب قانون و عرف و اخلاق ورزشی، تصمیمی بجز انصراف از ادامه بازی ها در مرحله نهایی نخواهد گرفت و همچنین برای تیمهای شرکت کننده و کلیه بازیکنان حاضردر این دوره از بازی ها و مربیان و سرپرستان و کادر رهبری و کمیته برگزاری مسابقات و داوران زحمت کش آرزوی سلامتی و موفقیت می نمائیم. باشد تا روزی نسیم عدالت وانصاف برفضای این رشته ورزشی جذاب وزیدن گیرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول