اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سلطانی‌فر: کیفیت تولیدات ورزشی داخلی بهتر از گذشته شده/ پلمپ نزدیک به 200 باشگاه بدنسازی

وزیر ورزش و جوانان گفت: الان حتی با یک تلفن می توان از ایده ها و دستاوردهای جهانی مطلع شد.

سلطانی‌فر: کیفیت تولیدات ورزشی داخلی بهتر از گذشته شده/ پلمپ نزدیک به 200 باشگاه بدنسازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از نمایشگاه تولیدات ورزشی اظهار داشت: امکانات ارتباطی باعث می‌شود تا همه از طریق یک تلفن از همه تولیدات، دستاوردها و ایده‌ها آگاه می‌شود. نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا مصرف‌کننده امکانات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وزیر ورزش ادامه داد: آنچه من می‌بینم در مقایسه با سال‌های گذشته کیفیت تولیدات ما خیلی بهتر از گذشته شده و در شرایط با ثبات اقتصادی حتما می‌تواند در صادرات دستاوردهای خوبی داشته باشد. 

سلطانی فر افزود: بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی ما که توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شوند، از دستگاه داخلی استفاده می‌کنند که از نظر قیمت و کیفیت وضعیت خوبی دارند. البته کاری که برخی از تولیدکنندگان انجام دادند این بود که در شرایط کرونا که باشگاه تعطیل بود، آنها به سمت تولید لوازم داخل خانه رفتند که موفق تر از بقیه بودند. 

وزیر ورزش یادآور شد: ما فکر می‌کنیم در زمینه تجهیزات ورزشی مثلاً توپ ظرفیت داخلی خوبی داریم. چند تولیدکننده خوب هستند که خودمان از آنها خرید می‌کنیم. باورمان بر این است رویکرد به سمت تولید داخلی باشد، حتما کیفیت آنها افزایش پیدا می‌کند. کار سختی نیست. وقتی قائم مقام سازمان تربیت بدنی بودم، اولین تولیدکنندگان توپ کارشان را شروع کردند. مشکلات زیاد داشتند اما الان تولیدات خوبی دارند. 

وزیر ورزش در خصوص مکمل های ورزشی عنوان کرد: از توزیع غیر رسمی مواد مکمل در باشگاه‌های ورزشی نگرانی جدی داریم. بازرسی‌ها را افزایش دادیم تا مواد جعلی را شناسایی کنیم. سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ باشگاه به خاطر توزیع دارو پلمپ شدند. سلامت ورزشکاران برای ما مهم است. باید تولیدکنندگان داخلی وارد بازار شوند‌ جهاد دانشگاه اقدام خوبی داشته، امیدواریم به زودی محصولات آنها بیرون بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول