اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

در جلسه نماینده دشتستان با وزیر نیرو چه گذشت؟

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو گفت: به منظور پیگیری برای رفع مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسایل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

در جلسه نماینده دشتستان با وزیر نیرو چه گذشت؟

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو اظهار داشت: پس از طرح مشکلات حوزه آب و برق در دشتستان، وزیر نیرو وعده رفع این مشکلات را داد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسایل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد. 

رضایی، تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تامین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم. 

رضایی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم. 

وی گفت: موضوع مخازن آب و آبشیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آبپخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و خواستار تسریع در اجرای آن شدیم. 

نماینده دشتستان با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهرها و روستاهای دشتستان و رفع مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح و خواستار رسیدگی شدیم. 

وی اضافه کرد: وزیر نیرو و معاونین و مدیران حوزه‌های آب و برق برای رفع مسائل مطرح‌‌شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول