اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دو مقام سابق جمهوری‌خواه: ترامپ جمهوری‌خواه نیست

دو قانون‌گذار جمهوری‌خواه سابق در مطلبی به دلایل حمایت خود از نامزد دموکرات‌ها به جای حمایت از ترامپ پرداختند و او را شخصی بد ساختار توصیف کردند که بر خود تسلط اولیه هم ندارد.

دو مقام سابق جمهوری‌خواه: ترامپ جمهوری‌خواه نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزرای فارس، دو قانون‌گذار جمهوری‌خواه سابق روز جمعه در مقاله‌ای به توضیح این مسئله پرداختند که چرا از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات به جای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سوم نوامبر حمایت می‌کنند. به گفته آن‌ها، ترامپ انسانی بدساختار و سطحی است که بر خودش تسلط ندارد.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، «چالز دی‌جِی‌اویو» نماینده سابق هاوایی و «میکی ادواردز» نماینده سابق اوکلاهما در این مطلب، توهین‌های زبانی و برچسب‌زدن‌های کودکانه، رفتار گستاخانه و خودشیفتگی نابالغ ترامپ را مورد انتقاد قرار دادند.

آن‍ها نوشتند: مدنیت ویژگی شخصیت درونی و اعتماد به نفس است. به همین دلیل است که ما تا این حد از طعنه‌های کودکانه و برچسب زدن‌های ترامپ، گرایش او به تئوری‌های توطئه و استقبال او از وب‌سایت‌های توطئه که همگی نشان‌دهنده بدگمانی (پارانویا) آزاردهنده هستند، پریشان هستیم.

این دو مقام سابق جمهوری‌خواه افزودند: شاید دونالد ترامپ تظاهر کند که وارث سنت بزرگ جمهوری‌خواهان است، اما او جمهوری‌خواه نیست.

آن‌ها در این مطلب، از اظهارات تحقیرآمیز ترامپ که سربازان کشته شده آمریکا را بازنده و احمق خوانده بود و آنچه رفتار گرم وی با رئیس‌جمهور روسیه و رهبر کره شمالی خواندند نیز انتقاد کردند.

این دو نفر همچنین سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ را یکی دیگر از دلایل عدم حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات آتی اعلام کردند.

آن‌ها از جمله ۱۰۰ قانون‌‌گذار و مقام سابق جمهوری‌خواه هستند که اوایل ماه میلادی جاری با پیوستن به گروه جدید «جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها برای بایدن» از جو بایدن اعلام حمایت کردند. این گروه تحت هدایت فرماندار سابق نیوجرسی اعلام کرده تنها ماموریتش شکست ترامپ و روی کار آوردن بایدن به عنوان رئیس‌جمهوری آتی آمریکاست.

این دو جمهوری‌خواه در پایان مطلب انتقادی خود تاکید کردند: آمریکا به بازگرداندن حس وحدت ملی، مدنیت اولیه و شخصیت واقعی رئیس‌جمهور نیاز دارد. بعد از ۴ سال هرج و مرج و تفرقه بی‌پروای ترامپی، معتقدیم زمان یک رئیس‌جمهور جدید رسیده و از شما می‌خواهیم به ما بپیوندید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول