اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحقیقات مهمترین رکن گزینش افراد در دوران کرونا است

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به محدویت‌های ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا، تحقیقات مهم‌ترین رکن گزینش افراد در شرایط کنونی است.

تحقیقات مهمترین رکن گزینش افراد در دوران کرونا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سعیده سیدمؤمن مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در نشست  بررسی چالش‌ها و راه‌کارهای گزینش در دوران کرونا  که به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، اظهار کرد: استفاده از منابع موثق و دارای شناخت کافی همچنین بهره‌گیری از روش‌های نوین تحقیقات می‌تواند شیوه‌ای تعیین کننده در تأیید و یا رد صلاحیت افراد با توجه به مشاغل مورد تقاضای آن‌ها باشد.

وی با یادآوری سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت به کارگیری نیروهای لایق و با کیفیت در آموزش و پرورش، تصریح کرد: محدود شدن میزان دعوت از داوطلبان استخدام برای مصاحبه حضوری در هسته گزینش به خاطر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مانع شناسایی و جذب نیروهای مستعد و کارآمد در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش نخواهد شد.

در ادامه این ویدئوکنفرانس، نمایندگان قطب‌های پنجگانه گزینش مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص چگونگی مواجه با مشکلات و چالش‌های پیش‌رو برای تکمیل تحقیقات پروژه استخدام دانشجوایان دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا مطالبی را مطرح کردند.

بازخوانی مراحل اداری گزینش فرهنگیان جدیدالاستخدام در نیمه دوم سال 1399، روش‌های درست و کارآمد منبع‌یابی در روند تحقیقات و تشریح مسائل جاری در دفاتر گزینش مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، چگونگی افزایش سرعت و دقت در انجام امور محوله از دیگر موارد مطروحه در ویدئو کنفرانس بررسی چالش‌ها و راه‌کارهای گزینش در دوران کرونا بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول