اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری رزمایش مؤمنانه بسیج کارگری هرمزگان از امشب/ توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی پنج هزار بسته معیستی جهت برگزاری رزمایش مؤمنانه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم.

برگزاری رزمایش مؤمنانه بسیج کارگری هرمزگان از امشب/ توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

امیرارسلان شهبازی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی پنج هزار بسته معیستی جهت برگزاری رزمایش مؤمنانه توسط قرارگاه مواسات و همدلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش از امشب برگزار می‌شود، افزود: هر بسته به ارزش 500 هزار تومان است که در این میان 1000 کیلو گوشت هم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه از سوی خیرین بیش از یکصد میلیون تومان به‌حساب صندوق خیریه فاطمه زهرا(س) واریز شده است، گفت: این رزمایش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه استان، معاونین و مدیران محترم پایگاه‌های صنایع و کارخانجات امشب رأس  ساعت 19 برگزار می‌شود و این اقلام بین کارگران و نیازمندان توزیع خواهد شد.

شهبازی به برنامه‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان داشت: به اتفاق فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارخانجات و همچنین مسؤول محترم بسیج اقشار سپاه امام سجاد(ع) با حضور در منزل پدری شهید علیرضا آرمات با خانواده معظم این شهید بزرگوار دیدار کردیم.

‌گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای بندرعباس نیز از برنامه‌هایی بود که توسط فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) به‌عنوان یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس بدان اشاره شد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول