اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری نماینده سمنان در مجلس در پی توهین به مردم سمنان

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ضمن تأکید بر پیگیری انتشار کلیپ ویدئوی توهین‌آمیز به مردم استان سمنان تا حصول نتیجه نهایی، این امر را از دادستان سمنان خواستار شد.

پیگیری نماینده سمنان در مجلس در پی توهین به مردم سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان ضمن تأکید بر پیگیری انتشار کلیپ ویدئوی توهین‌آمیز به مردم استان سمنان تا حصول نتیجه نهایی، ابراز امیدواری کرد: دیگر شاهد چنین رفتارهایی که برادری، صفا و صمیمیت و روابط دوستانه مردم دو استان سمنان و مازندران را نشانه رفته است، از سوی هیچ فردی نباشیم.

گلرو احداث سد فینسک را یک پروژه ملی دارای ردیف اعتباری دانست و افزود: انتقال آب به فلات مرکزی ایران و احداث سد فینسک بر اساس رویه‌های قانونی در دست پیگیری است.

از ساعات اولیه دریافت فیلم توهین فردی به مردم بزرگوار سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شریف سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس پیگیری‌هایی را با مسؤولان دولتی و قضایی در استان سمنان آغاز کرد تا این پرونده از مجرای قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول