اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| بهره‌برداری از خیابان دستگرد اصفهان تا پایان سال 99

روابط عمومی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: خیابان دستگرد اصفهان تا قبل از پایان سال ۹۹ برای استفاده شهروندان آماده بهره‌برداری می‌‌شود.

فارس من| بهره‌برداری از خیابان دستگرد اصفهان تا پایان سال 99

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات محل منطقه ۱۳ اصفهان خیابان نیمه‌تمام آزادگان است که پس از ۳۰ سال این طرح اجرا شد اما پس از گذشت ۴ سال خیابان نیمه تمام و رها شده است که عبور و مرور را مختل کرده و سبب آلودگی‌های محیط زیستی نیز شده است.

روابط عمومی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در این باره به خبرنگار فارس اعلام کرد: محله دستگرد یکی از محلات منطقه ۱۳ است که بافت بومی و قدیمی دارد، عملیات آزادسازی فاز دوم خیابان دستگرد به طول یک کیلومتر و عرض ۱۸ متر از سال ۹۸ کلید خورده و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فاز دوم آزاد سازی شده است که با اتمام این کار در دو ماهه آینده عملیات عمرانی و خیابان‌سازی در اسرع وقت آغاز می‌شود و خیابان دستگرد تا قبل از پایان سال ۹۹ برای استفاده شهروندان آماده بهره‌برداری می‌‌شود.

موضوع رسیدگی به وضعیت خیابان دستگرد اصفهان یکی از سوژه‌های ثبت‌شده مخاطبان در سامانه «فارس من» با عنوان «درخواست ساخت فاز دوم خیابان آزادگان محله دستجرد اصفهان» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول