اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اجرای فرم تایچی در حضور وزیر و معاونین وزارت ورزش /ووشو در مسیر ورزش شهروندی+عکس

بازدید رئیس فدراسیون ووشو از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی با اجرای فرم ورزشکاران کمیته تایچی همراه بود.

اجرای فرم تایچی در حضور وزیر و معاونین وزارت ورزش /ووشو در مسیر ورزش شهروندی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بازدید کرد.
همزمان با حضور رئیس فدراسیون ووشو، ورزشکاران کمیته تایچی به اجرای حرکات ورزشی پرداختند که این امر با استقبال زیادی از سوی بازدید کنندگان نمایشگاه روبه رو شد.
همچنین ظهر امروز (یکشنبه ششم مهر ماه) پس از حضورمسعود سطانی‎فر وزیر، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران تایچی فدراسیون ووشو اقدام به اجرای حرکاتی ورزشی کردند.

آمادگی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران برای توسعه همگانی ووشو
"امیر صدیقی" رئیس فدراسیون ووشو در این جلسه گفت: فدراسیون «ووشو» توانایی تزریق مربی ووشو به مجموعه‌های شهرداری تهران را دارد.همچنین در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه این سازمان با فدراسیون «ووشو»، این فدراسیون خواستار راه اندازی خانه «ووشو» در پایتخت شد.
صدیقی همچنین خواستار تبلیغات این ورزش در سطح شهر و فضاهایی همچون مترو و حمل و نقل عمومی شد.
"امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز از آمادگی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران برای توسعه رشته پرتحرک ووشو در میان شهروندان خبر داد.


بازدید مسئولان ووشو از موزه دفاع مقدس

مسئولان فدراسیون ووشو ضمن بازدید از غرفه‎های موجود در این نمایشگاه، با حضور در محل غرفه وزارت ورزش و جوانان با سطوتی مدیرکل فرهنگی و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفت‎وگو کردند.علی صدیقی دبیر، علی جهانگیری رئیس کمیته داوران، مجید ملکی مدیرتیم‌های ملی، عباس شیبک مدیر امور فرهنگی و رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان و جمعی از قهرمانان و ورزشکاران فدراسیون ووشو ظهر امروز (یکشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس از موزه دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید فدراسیون ووشو برای شرکت در همایش کمک مومنانه و تعاملات بیشتر با سازمان بسیج ورزش کشور با روحیه جهادی و خدمت رسانی و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی اعلام آمادگی کامل کرد.
همچنین در این بازدید مسئولان فدراسیون ووشو گزارش مصور عملکرد فرهنگی شش ماه اول سال 1399 را به مسئولان مربوطه ارائه دادند و با اهدای لوحی یادبود از تمثال شهدای ووشوکار، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول