اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پایان کار تعمیر و احداث 65 واحد مسکن محرومین در سیستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: کار تعمیر و احداث 65 واحد از مجموع 200 واحد خانه محرومین در منطقه سیستان به پایان رسیده است.

پایان کار تعمیر و احداث 65 واحد مسکن محرومین در سیستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی اظهار کرد: در پی سفر دکتر مخبر به سیستان و بلوچستان طبق تفاهمنامه مقرر شد کار تعمیر و بازسازی ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در منطقه سیستان انجام پذیرد که کار تعمیر و احداث 65 واحد از مجموع 200 واحد خانه محرومین به پایان رسیده که از این تعداد سه واحد مسکن در شهرستان هامون احداث شده است و به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه احداث و تعمیر واحدهای محرومین با کمک گروههای جهادی استان در حوزه سیستان در حال انجام است گفت: طبق برنامه زمانبندی، تا پایان سال این  200 واحد بهسازی و تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 10 میلیارد ریال است که تا کنون حدود سه میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول