اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نگرانی بابت تأمین نهاده‌های دام و طیور در سمنان وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: نگرانی بابت تأمین نهاده‌های دام و طیور در این استان وجود ندارد و ذخایر پشتیبانی دام در وضع خوبی است.

نگرانی بابت تأمین نهاده‌های دام و طیور در سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در نشست کارگروه نظارت بر توزیع نهاده‌های دام و طیور استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: علاوه بر کمیته‌ای که در استانداری وجود دارد، یک کمیته پایش نیز در جهاد کشاورزی استان تشکیل ‌شده است که نظارت و رصد بر توزیع نهاده‌هایی که با ارز دولتی تأمین می‌شود، را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: نظارت‌ها برای آن است که نهاده‌های تأمین‌شده حتماً به دست تولیدکنندگان حوزه جهاد کشاورزی برسد و از چرخه خارج نشود و در این راستا توجه خوبی از سوی مسؤولان استان سمنان به‌خصوص در شهرستان‌ها از سوی فرمانداران صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال جاری نهاده‌های خوبی تأمین ‌شده است و ۲۳ هزار تن جو، ۳۸ هزار تن ذرت و ۲۶ هزار تن سویا برای مصرف دام و طیور استان تهیه شده و نگرانی از بابت تأمین نهاده‌های دام و طیور نداریم.

میرعماد با بیان اینکه رصد جوجه‌ریزی برای تأمین مرغ در استان سمنان صورت گرفته است، تصریح کرد: در شهریورماه دو میلیون و ۳۰۰ هزار جوجه‌ریزی در این استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزار قطعه افزایش را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه نگرانی برای تأمین نهاده‌ها وجود ندارد و ذخایر پشتیبانی دام در وضع خوبی است، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ تن ذرت، ۹۰۴ تن سویا و هشت هزار و ۹۲۰ تن جو ذخیره شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول