اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از 6675 متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی طرح برخورد و مقابله با زمین‌خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی‌ و همکاری دستگاه ‌های مرتبط به مرحله اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، مبادرت به محصور کردن 6 هزار و 675 متر مربع از اراضی جنگلی با سیم خاردار کردند و قصد تجاوز به حریم منابع ملی و طبیعی را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اظهار کرد: ماموران اداره جرائم اقتصادی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند و کلیه سیم خاردارها را تخریب و ملک مورد نظر را به آغوش طبیعت بازگرداندند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین های تصرف شده 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص 2 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمدپور در پایان تعرض به اراضی ملی و طبیعی و تخریب گونه های گیاهی و درختان جنگلی نه تنها ضربه به طبیعت، بلکه تجاوز به حقوق بیت المال است و پلیس با هرگونه تعرض به منابع ملی و طبیعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول