اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

راه دسترسی بوستان ولایت احداث می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایجاد راه دسترسی بوستان ولایت با هزینه 500 میلیون تومانی خبر داد.

راه دسترسی بوستان ولایت احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد وزیری روحانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های وجود فضای سبز در شهر قم، اظهار کرد: بوستان ولایت به عنوان یک ظرفیت بزرگ در منطقه سه به دلیل نبود مبلمان شهری و مسیر دسترسی مورد استفاده شهروندان قرار نمی‌گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۱۸ هکتار از این بوستان در حال بهسازی و آماده‌سازی برای حضور شهروندان است، افزود: یکی از اقدامات مهم ایجاد مسیر دسترسی است که مجوز آن از راهداری گرفته شده و امسال آن را با هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی اجرا خواهیم کرد.

به گفته روحانی، نیمکت، سطل زباله، المان‌های شهری و … از جمله اقلامی است که در این مساحت ۱۸ هکتاری استفاده شده و همچنین برای بهبود سیما و منظر فضای سبز این بوستان باغچه سازی، علف‌زنی و … هم انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد ۵۰ سکو در این محدوده، ادامه داد: یکی از موضوعات پر هزینه برای این بوستان تامین روشنایی است که فقط در همین فاز نخست نیاز به هفت میلیارد تومان اعتبار دارد و امسال تلاش کردیم انشعاب برق را خریداری کنیم تا بخشی از مسیر را رفته باشیم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم بااشاره به انجام چندین بازدید حضوری مدیران شهری از این بوستان، گفت: عبور مسیر دسترسی نمایشگاه بین‌اللملی و حتی کمربندی جدید شهر قم از این بوستان از چالش‌های آن است که از طرفی می‌تواند ظرفیت رشد برای بوستان هم محسوب شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول