اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ورزش معلولان در بهزیستی سرانه بودجه‌ای مشخصی ندارد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سرانه ورزشی مشخصی در ردیف‌های بودجه‌ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشده است.

ورزش معلولان در بهزیستی سرانه بودجه‌ای مشخصی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا ایزدپور عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: بهزیستی استان سمنان، فعالیت‌های مختلفی را در حوزه ورزش معلولان و جانبازان در حوزه‌های معلولان جسمی و حرکتی، کم‌بینایان و نابینایان و ... در رشته‌های مختلف سامان‌دهی کرده است.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از معلولان استان سمنان در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان که دارای سالن اختصاصی ورزشی بهزیستی هستند، فعالیت حرفه‌ای دارند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: ورزشکاران معلول و توانمند استان سمنان در رشته‌های مختلف و در سطوح عالی از پاراالمپیک تا مسابقات ملی و استانی کسب عنوان کرده و افتخارآفرینی کرده‌اند.

ایزدپور با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از ورزشکاران معلول استان سمنان در مسابقات ورزشی در سطح ملی، عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: سرانه ورزشی مشخصی در ردیف‌های بودجه‌ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشده است.‌

وی عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان برای قدردانی از ورزشکاران ملی و پارالمپیکی استان سمنان در حد مقدورات اندک خود، هدایایی از یک تا دو و نیم میلیون تومان تهیه و اهدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: تلاش کرده‌ایم تا در راستای توسعه ورزش معلولان به فراخور حال، مساعدت‌های لازم همچون تأمین وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب و ... را به انجام رسانیم.

ایزدپور با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان سمنان با هدف توسعه و رشد ورزش جانبازان و معلولان همواره تسهیل‌گر و یاری‌رسان بوده است، تأکید کرد: امیدواریم با مدیریت خوب رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شاهد رشد همه‌جانبه و رفع مشکلات ورزشی این قشر باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های فراوان استان سمنان در ورزش جانبازان و معلولان قطعاً با برنامه‌ریزی، مشارکت و تشریک‌مساعی می‌توانیم وضع مطلوب‌تری را انتظار داشته و جایگاه استان را ارتقا دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه بهزیستی استان تمام تلاش خود را در سامان‌بخشی مناسب ورزش معلولان به کار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: معلولان و جانبازان پرافتخار کشور و استان با گرایش به رشته‌های ورزشی علاوه بر تقویت سلامت روان و افزایش پویایی و نشاط نقش مؤثرتری را در ابعاد مختلف اجتماعی و ... ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول