اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سفارش اکید شهید 17 ساله «جاورده‌ای» به ولایتمداری

شهید سالار ارشیا وصیت کرده از خانواده‌ام می‌خواهم که پیرو خط امام باشند و راه امام را ادامه دهند.

سفارش اکید شهید 17 ساله «جاورده‌ای» به ولایتمداری

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، شهید سالار ارشیا متولد 19 شهریور 49 فرزند محمدمراد اهل روستای جاورده از توابع بخش چاروسا در روز 12 بهمن 65 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در وصیت نامه شهید آمده است: گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده‌اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می گیرند.اینجانب سالار ارشیا فرزند  مشهدی محمد مراد  از استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دهدشت بخش چاروسا دهستان جاورده.

ای برادران و خواهران مسلمان این انقلاب را به رهبری امام امت ادامه دهید چون ملت شریف ایران خیلی خون داده تا این انقلاب به پیروزی رسید نکند خدای نکرده به امام خود پشت کنید و امام را تنها بگذارید.

امام خمینی نایب امام زمان (عج) است. نگذارید خون شهدا پایمال شود زندگی ما وابسته به خون شهداست. از خانواده‌ام می‌خواهم که پیرو خط امام  باشند و راه امام را ادامه دهند و چنانچه قسمت باشد که شهید شوم ادامه دهنده راه من باشند، مردمدار و سرباز ملت شریف کشورشان  باشند از پدر عزیز و زحمت‌کشم می‌خواهم مرا مورد لطف خود قرار دهد و حلالم کند.

اما خواهرانم، من که مادر ندارم انتظارم را بکشد شما‌ها هستید که منتظر برگشتم هستید تقاضا دارم مرا ببخشید، حلالم کنید و زینب وار زندگی کنید همچنین برادرانم، وصیتم به شماها این است که سرباز واقعی امام و ملت شریف ایران باشید.

ادامه دهنده راه شهیدان عزیز و در پایان از همه اهالی روستایم، فامیل و دوستان و همکلاسیان می‌خواهم که مرا حلال کنند.

 

انتهای پیام/

                                        

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول