اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فولاد بافت

پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل شرکت احیا استیل فولاد بافت افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فولاد بافت

به گزارش خبرگزای فارس از بافت، با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان پایگاه مقاومت بسیج سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی در محل شرکت احیا استیل فولاد بافت افتتاح شد.

 یعقوب حاتمی مدیر مجتمع فولاد و معاون بهره‌برداری اظهار داشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است و نقش بی‌بدلیل در انقلاب اسلامی دارد.

 مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره‌برداری این شرکت عنوان کرد: فرهنگ و روحیه بسیجی نه تنها در ایران بلکه فرامنطقه‌ای گسترش یافته است و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم با وجود بسیج و روحیه بسیجی نقش برآب شده است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با شهادت ژنرال و فرمانده محبوب ملت و جهان اسلام می‌توانند روحیه مردم، مسؤولان و در نهایت جبهه مقاومت را بشکنند اما ناکام ماندند و با حضور میلیونی ملت در تشییع پیکر  پاک سردار دل‌ها نقشه‌های آمریکا بی‌اثر  شد.

 حاتمی خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت فولاد بافت به نام بزرگترین فرمانده ضد تروریست نامگذاری شده تا  الگو و نماد جهاد و اخلاص برای جوانان جبهه جهاد اقتصادی باشد و جوانان با روحیه جهادی و بسیجی در جبهه جنگ اقتصادی حضور یابند.

وی بیان کرد: لحظه به لحظه در مجتمع فولاد بافت افسران و بسیجیان جنگ اقتصادی در جهت جهش تولید و تولید بیشتر، باکیفیت و پیروزی در میدان نبرد اقتصادی بر دشمن در حال تلاش هستند. 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم علیجان سلیمانی از یادگاران جبهه، جهاد و همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول