اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار دپوی کالا و کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه انبار و محل‌های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۷ هزار و ۱۳۷ عدد ابزار آلات مختلف، ۴۳۹ قلم لوازم آرایشی و ۲۸ دستگاه لوازم خانگی که همگی فاقد اسناد و مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به محرز شدن قاچاق بودن کالاهای مذکور، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

میرحیدری با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه اخلال در بازار و قاچاق کالا و ارز را به طور هوشمندانه رصد می‌کنند، به انباردارها هشدار داد قبل از تحویل گرفتن کالاها و نگهداری آنها در انبارهای خود از عدم قاچاق بودن آنها اطمینان حاصل کنند چون در صورت کشف این گونه کالاها توسط پلیس بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول