اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ساماندهی ماشین‌آلات کارگاهی و ساختمانی در همدان

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه ماشین‌آلات کارگاهی، ساختمانی و خودروهای فروش و حمل مصالح از بلوار مطهری و شاهد پاکسازی و منتقل شدند گفت: گشت‌های عملیاتی از هر نوع توقف و فعالیت جلوگیری خواهند کرد.

ساماندهی ماشین‌آلات کارگاهی  و ساختمانی در همدان

محمدعلی گلشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ماشین‌آلات کارگاهی، ساختمانی و خودروهای فروش و حمل مصالح از بلوار مطهری و شاهد پاکسازی و منتقل شدند اظهار کرد: این مهم با حمایت قاطع دادستان همدان، پلیس راهور، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری اتحادیه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل بار و مسافر رخ داده است.

وی گفت: گشت‌های عملیاتی اداره پیشگیری در محل‌های بلوار مطهری و شاهد مستقر خواهند بود و از هر نوع توقف و فعالیت جلوگیری خواهند کرد.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان افزود: صدور اخطاریه پس از پنج روز جابجایی ماشین آلات  توسط یگان‌های عملیاتی واحد رفع سد معبر و وانت بار اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری انجام و به پایانه گاراژهای مربوطه هدایت شدند.

وی تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر با همکاری اتحادیه حمل و نقل در اولین فرصت ساماندهی خودروهای سنگین را در سایت تعیین شده واقع در میدان امام حسن به عنوان فاز بعدی  آغاز خواهند کرد تا ماشین‌آلات سنگین حمل و فروش مصالح و عملیات ساختمانی در سایت مستقر و ماندگار شوند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول