اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران: ابرقدرت‌ها از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور می‌ترسند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: خانواده معظم شهدا با ایستادگی خود نشان دادند ابرقدرت‌ها مقابل مقاومت مردم ذره‌ای بیش نیستند.

رئیس کل دادگستری استان تهران: ابرقدرت‌ها از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور می‌ترسند

محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه اقتدار ۴۰ سالگی دفاع مقدس اظهار کرد:‌ درود بر خانواده معظم شهدا که با ایستادگی خود نشان دادند ابرقدرت‌ها مقابل مقاومت مردم ذره‌ای بیش نیستند.

وی با بیان اینکه ابرقدرت‌ها از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور می‌ترسند، ادامه داد: امروز توفیقی شد که از بخش نمایشگاهی قوه قضائیه بازدید داشته باشیم که همکاران با تلاش خود، بخشی از دستاوردهای قوه قضائیه را به نمایش گذاشته بودند که قابل قدردانی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود:‌ چنین اقداماتی برای خدمت رسانی به مردم در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس است و ما نیز پیرو رزمندگان و ایثارگران برای مردم عزیز کشور باید آرامش و امنیت فراهم کنیم. 

حشمتی اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح کشور را شاهکار دانست و گفت:‌ به یاد داریم در زمان دفاع مقدس از لحاظ تجهیزات واقعاً کمبود  داشتیم و نبود وسایل و تجهیزات دفاعی را شاهد  بودیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با وجود آمادگی کامل و دارا بودن امکانات تهاجمی و نظامی به ما حمله و خساراتی را به کشور وارد می‌کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: دفاع مقدس باعث شد تا جوانان به توانمندی و استعدادهای داخلی و ملی پی ببرند و امروز بر اساس تلاش جوانان و شهیدان عزیز از جمله شهید طهرانی مقدم، با سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های مدرن به پایگاه تروریست‌ها و متجاوزان حمله می‌کنیم و آن‌ها جوابی برای گفتن ندارند.

حشمتی عنوان کرد:‌ این امنیت و اقتدار را مدیون دوران دفاع مقدس و برنامه‌ریزی‌های مجاهدان پس از دوران جنگ هستیم و افتخار می‌کنیم به عنوان کشوری صاحب تکنولوژی دفاعی، سلاح‌هایی پیشرفته و دفاعی تولید کرده و نیازی به دیگر کشورها نداریم. 

وی تأکید کرد:‌ استقلال کشور و امنیت مرزها و سرزمین خود را مدیون ایثارگری رزمندگان هستیم و قوه قضائیه هم بر اساس قانون وظیفه خود می‌داند که از این قشر محترم ایثارگران در بحث‌های قانونی حمایت کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: در دادگستری استان تهران برای حمایت کامل از ایثارگران دفاتر حمایت از ایثارگران فعال است تا از این عزیزان در چارچوب قوانین حمایت حقوقی بشود و امیدواریم از خدمات ما راضی باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول