اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دوره خط امام دانشجویی پیش نیاز میدان کار و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب

مسوول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره خط امام دانشجویی پیش نیاز میدان کار و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب است.

دوره خط امام دانشجویی پیش نیاز میدان کار و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید مسعود پرهیزگار مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در دوره خط امام بسیج دانشجویی با تاکید بر بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت بنیه معرفتی و مبانی معرفت دینی و انقلابی، به اهمیت طرح ولایت و دوره خط امام اظهار کرد: این دوره و طرح ها، آغاز کار تشکیلاتی دانشجویان است و پس از این مرحله است که باید وارد میدان کار و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب و اسلام شد.

پرهیزگار به لزوم همگامی معرفت و ایمان برای دانشجویان اشاره کرد و بیان کرد: طرح ولایت به تایید رهبر معظم انقلاب از جمله دوره هایی است که به تعمیق معرفت و شناخت دانشجو همراه با تقویت روح ایمان وی می پردازد و این دو در کنار همدیگر است که پیش برنده و روشنگر راه می باشد.

پرهیزگار به لزوم استمرار و تداوم آموزه ها پس از اتمام دوره تاکید داشت و اظهار کرد: این تازه آغاز راه کار ماست و می طلبد هم در استان و هم در کشور برنامه های مدون و مشخصی برای هدایت و حمایت خیل دانش آموختگان وجود داشته باشد و از سوی دیگر دانش آموختگان خود نیز با سلاح معرفتی که کسب کرده اند وارد میدان های مختلف علمی، فرهنگی، اعتقادی، اندیشه ای ، جهادی و غیره شوند.

وی افزود: معرفت و شناخت توام با ایمان یک سلاح است برای حرکت به سمت میدان های بزرگ و اهداف بلند و از اینجاست که کار جدی ما در میدان های مختلف آغاز می شود و تا پایان راه نباید حتی لحظه ای این سلاح معرفت و ایمان را از خود جدا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به انحراف فکری محتمل در بدنه جوان و دانشجوی کشور اشاره کرد و تصریح کرد: همان طور که رهبر انقلاب در آخرین دیدار دانشجویی خود تاکید کرده اند، در صورتی که مبانی معرفتی فرد و افرادی سست و نامحکم باشد، بعید نیست در کوران های مختلف دچار تزلزل شده و به انحراف کشیده شوند.


سید مسعود پرهیزگار با اشاره به انحراف خوارج در آغاز اسلام ، ریشه بسیاری از انحرافات تاریخی را ضعف در مبانی معرفتی افراد و گروه ها دانست و بیان کرد: منافقین در دوران انقلاب اسلامی ابتدا با شعارهای دینی به جذب جوانان پرداختند ولی به دلیل ضعف در مبانی معرفتی، به انحراف کشیده شده و هزاران زن و کودک، پیر و جوان را بی گناه به شهادت رساندند.

پرهیزگار اظهار کرد: گروهک هایی نظیر فرقان نیز با شعارهای به ظاهر دینی و بدون پایه های معرفتی محکم، به ترور شخصیت هایی مانند شهید مطهری پرداختند.

وی نسبت به سطحی نگری و نگاه تک بعدی به برخی از مسائل و مشکلات در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: امروز نیز عده ای با شعار های زیبایی چون عدالت، حق و انصاف، با نگاهی ناقص و تک بعدی و غیر جامع به سمت و سویی کشیده می شوند که باید نگران آینده آنها بود؛ و وظیفه دانشجوی بسیجی این است که با تقویت پایه های انقلابی و محکم نمودن مبانی معرفتی اصیل، به آنها کمک نماید. 

محمدکاظم منظور الاجداد معاون رشد و کادرسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور، در ادامه
با اشاره به فرصت های پیش روی دانش آموختگان طرح ولایت، فضای پیش رو را فضایی روشن تصور کرد و گفت: با مجاهدت در راه خدا، شاهد گشایش و فرج در کارها خواهیم بود و در این صورت است که خداوند راه ها و برکاتش را نصیب مسیر ما می کند.

محمدکاظم منظورالاجداد تصریح کرد: هدایت و امدادهای الهی در مسیر مبازه و جهاد بیشتر و پر رنگ تر می شوند و خداوند وعده نصرت و یاری به کسانی داده که در راه او جهاد می کنند.
معاون رشد و کادرسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: این جهاد امروز در عرصه های مختلفی ظهور و بروز دارد و می طلبد با نگاهی که به نصرت های الهی در جبهه های دفاع مقدس داشتیم، در میدان های امروز جنگ نرم به میدان عمل بیاییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول