اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ورود کمیته ملی المپیک به حذف کامپوند از بازیهای آسیایی

کمیته ملی المپیک از طریق مذاکره با نهادهای بین‌المللی حذف کامپوند از بازی‌های آسیایی را پیگیری خواهد کرد.

ورود کمیته ملی المپیک به حذف کامپوند از بازیهای آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در حالی به رویدادهای سال‌های آینده اشاره کرده که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ماده کامپوند از این بازی‌ها حذف شده و مسابقات فقط در ریکرو برگزار می‌شود.

به دنبال این اتفاق فدراسیون تیراندازی با کمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را از حذف کامپوند اعلام کرد.

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان همچنین در واکنش به این اتفاق با کمیته ملی المپیک نیز وارد مذاکره شده و توضیحات لازم را ارائه کرده است.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با فارس در خصوص واکنش کمیته به حذف کامپوند از بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: آقای شعبانی بهار در خصوص حذف کامپوند گزارشی را به کمیته ملی المپیک ارائه کرد. سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته بلافاصله دستور داد موضوع از طریق مراجع ذیربط پیگیری شود.

وی افزود: قرار شد با شورای المپیک آسیا و نهادهای مربوطه مکاتباتی صورت بگیرد. ایران در رشته کامپوند در گذشته حرف برای گفتن داشته و در بازیهای آسیایی اینچئون در بخش انفرادی توسط اسماعیل عبادی طلا گرفت. در جاکارتا هم با توجه به اینکه فقط رشته تیمی شرکت داست، مدال برنز کسب کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با اشاره به مدال‌آوری کامپوند، خاطرنشان کرد: کامپوند رشته‌ای است که برای ایران مدال دارد. قطعا کمیته ملی المپیک با جدیت به این موضوع می‌پردازد و پیگیری‌های لازم با دستور صالحی امیری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول