اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

عزت اللهی: مستحق تساوی بودیم/وضعیتم در تیم و لیگ دانمارک خوب است

هافبک ایرانی تیم ویل بولدکلوب دانمارک عنوان کرد: وضعیتم در تیم و سوپر لیگ دانمارک خوب است.

عزت اللهی: مستحق تساوی بودیم/وضعیتم در تیم و لیگ دانمارک خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ویل بولدکلوب در هفته سوم لیگ دانمارک مقابل تیم اف‌سی کپنهاگ قرار گرفت و این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب ویل بولدکلوب حضور داشت و بازی درخشانی انجام داد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

عزت اللهی بعد از این تساوی در مصاحبه با سایت باشگاه دانمارکی، گفت: بازی سختی داشتیم. بازی های های رقیب را در اروپا و لیگ داخلی آنالیز کرده بودیم. علی رغم نتایج به دست آمده ما به رقیب احترام می گذاریم. در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و مستحق این یک امتیاز بودیم. کپنهاگ تیم خوبی است ولی ما با شایستگی در این بازی یک امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: ما در تمام بازی ها به دنبال برد هستیم و این هدف ما در تمام رقابت ها است. اگرچه در این بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتادیم اما در ادامه تلاش کردیم و نتیجه را به تساوی کشاندیم. همه چیز در این بازی به روحیه بازیکنان ما مربوط می شود. ما فشار زیادی به رقیب آوردیم. غافلگیر کننده نیست که ما مقابل تیم قدرتمندی مثل کپنهاگ این طور خوب بازی کردیم. این نتیجه عملکرد عالی روزانه ماست. ما بازی خوبی ارائه کردیم و مستحق نتیجه تساوی 2 بر 2 بودیم.

هافبک ایرانی در ادامه درباره عملکرد خودش، گفت: من در  ویل بولدکلوب و سوپر لیگ دانمارک عملکرد خوبی دارم. به نظرم آغاز فصل برای من و تیم خوب بوده است. البته هنوز نیاز دارم تا بهتر شوم. بعد از هر بازی احساس می کنم آمادگی بدنی ام بیشتر شده است. برای من تمام رقبا جدید هستند ولی من با تمام قدرت عمل می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول