اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجهیز و نوسازی واحد لجستیک هلال احمر استان قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از تجهیز و نوسازی واحد لجستیک این جمعیت به منظور آمادگی و پاسخگویی سریع در حوادث خبر داد.

تجهیز و نوسازی واحد لجستیک هلال احمر استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا بهرامی اظهار کرد: با توجه به برنامه توانمندسازی و تقویت توان لجستیک و آمادگی جمعیت استان در پاسخگویی به موقع و مناسب در حوادث و سوانح احتمالی، این جمعیت مبادرت به تهیه تجهیزات و خودروهای امدادی کرده است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی این ناوگان براساس اولویت بندی تهیه شده است افزود: به جهت ارتقاء ظرفیت ناوگان لجستیک و نیز بالا رفتن ایمنی و استاندارد کار در حوادث و سوانح، برخی از اقلام ضروری شامل جلیقه‌های نجات، کیت‌های امدادی sos، جرثقیل دستی لباس ضد اسید و همچنین بلوک‌های چوبی را تهیه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قم اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت کانکس مسقف فوسو و انواع موتور برق‌ها از 2/2 کیلووات تا 50 کیلو وات به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال از سوی سازمان امداد ونجات به واحد لجستیک هلال احمر قم اختصاص داده شده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: یک دوره تخصصی برای اعتلای سطح دانش کاربران و اپراتورهای سرویس و نگهداری و همچنین آموزش عیب یابی و تعمیرات خودروها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول